وادی خیال

مجموعه شعر منتظر شده: «عابران سنگدل»

وادی خیال

مجموعه شعر منتظر شده: «عابران سنگدل»

« روئیدن »

                                                                                پوسیدم در پستوی زمان 


                                                                                        وقتی تا شکفتن 


                                                                            چند گلدان فاصله بود 


                                                                      بگذار بی پرده بگویم 


                                                                          هیچ وقت 


                                                دست بسته ی دیوار 


                                          باغ را نشانم نداد


                             و من در گذر باغچه 

 

                           خاک را در خاطرم 


                          جا دادم 

 

           تا آب، هوا، زندگی  

 

          همه را

               

برای روئیدن قسمت کنم

                                                                                 « نسرین موحدیان »

                                                                        « مجمومه شعر عابران سنگدل »

نظرات 10 + ارسال نظر
داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:57 http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه قابل میدونی منو به اسم
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

الهام کیانپور جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:51 http://kiandokht.persianblog.ir/

سلام و درود
خوشحالم بعد از مدتها دوباره آپ کرده ای
می توانم به جرات بگویم زبان و نوع انتخاب واژگانی شما بعد از خواندن چند اثر از شما کاملا قابل تشخیص است
در این شعر احساس می کنم کمی سخت با مخاطبت صحبت می کنی و شعر خیلی سلیس و روان به نظر نمی رسد ترکیباتی مثل پستوی زمان یا محفظه ی ذهن کمی ثقیل و قدیمی به نظر میرسد این شعر با تمام صمیمیت و حس ملموسی مه دارد اما به نظر میرسد در گره خوردن با ذهن مخاطب شما دچار مشکل است
و چقدر پایان بندی کارتان را دوست دارم به نوعی صداقت و حس روندگی زندگی در آن به چشم می خورد :
آب، هوا، زندگی

همه را برای روئیدن

قسمت کنم
البته اینها نگاه شخصی من است و ممکن است دوستان دیگر نظرات متفاوتی داشته باشند .
پایدار باشید .

لیلاپورکریمی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:07

درود

این شعر زیبا و سزشار از حسی لطیف است . ( دست بسته ی

دیوار باغ را نشانم نداد) پشتم را لرزاند .زیبا بود . پایان شعر شما

صمیمی و پر از حرفهای شاعرانه و تفکرات شاعرانه بود .

آغاز شعرتان را با فعل پوسیدم چندان دوست نداشتم و ترکیب

پستوی زمان هم به نظرم کمی اجباری آمد و (واو) در ( و در گذر

باغچه...) به نظرم کمی زاید است.

امید وارم جسارت من خاطر شما شاعر نازنین را نرنجانده باشد

پر توان باشید.

الهام کیانپور پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:09

سلام و درود بر دوست عزیز و هنرمندم
با نقطه چین منتظر شما هستم ...
پایدار باشید

لیلاپورکریمی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:33 http://www.prana.blogfa.com

درود

با یک شعر به زبان مادر چشم به راه شما هستم

ماه و ایزد و یار شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 http://gilar.persianblog.ir/

شعر قشنگی بود..مخصوصا آن جایی که تا شکفتن چند گلدان فاصله بود.....

لیلا پورکریمی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:38

درود

سیمرغ به روز است و چشم به راه شما دوست عزیز ...

همایون دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:24 http://h-sharifi.blogfa.com

برپا ایستاده ام
تا هوا باقی است
تا عشق باقی است
تا آزادی باقی است
و از پا نمی نشینم
تا روشنایی را ببینم
تا سرود خوش آهنگ عشق را
بشنوم
تا حقیقت
این گوهر یگانه را بیابم
برپا ایستاده ام

نسرین خانم سلام

من تازه و از طریق وبلاگ خانم کیانپور(الهام) با شما آشنا شدم و از این آشنائی بسیار خوشبختم

موفقیت شما آرزوی ماست

حمدالله لطفی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:46 http://shabanehaye-bito.blogfa.com

سلام دست مریزاد خیلی زیبا بود

سعیده اصلاحی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:37 http://www.saeede51.blogfa.com

...سلام نازنین...این شعر قشنگت را هم از خودتان شنیده ام
کجایی خانمی؟سری به ما هم بزن ....به امید دیدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد