وادی خیال

مجموعه شعر منتظر شده: «عابران سنگدل»

وادی خیال

مجموعه شعر منتظر شده: «عابران سنگدل»

« بانوی بی توقع »

آبی 

 گلبرگهای چادرت 

        آسمانی میکند 

                  پرواز را 

                      تا، من  

                       درسجاده ی باور 

                           بالهای قنوت را  

                                       گشوده  

                                       برای اوج گرفتن 

                                       با التماس دل 

                                       تعظیم کنم  

                                                 به تو ...  

                                                 بانوی بی توقع

                                                                                 « نسرین موحدیان »

                                                                        « مجمومه شعر عابران سنگدل »

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام کیانپور پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:33

سلام و درود
روز مادر بر تمتم بانوان بی توقع مبارک باد
از تاخیرم عذر میخواهم مدتی بود کامنتدونی شما باز نمیشد و من کمی دیر رسیدم .
شعر شما را خواندم با توجه به مناسبتش فقط من اجازه بدهید که بگویم ممنون لذت بردم
پایدار باشید و سرافراز

لیلاپورکریمی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:28 http://prana.blogfa.com

درود

بانوی بی توقع شعر شما را بی نهایت می ستایم .

شعر زیبایی بود . به من اجازه بدهید با احترام بگویم :

دقت و توجه بیش از حد برای ساختن تصویری روحانی و ملکوتی

در خور مقام بانوی بی توقع کمی باعث شد که شما در چیدمان

واژه ها کمتر دقت کنید .که از نظر من تصویر قشنگ شعر شما

ارزش آن را دارد که با کمی ویرایش نثر گونه گی دو بخش میانی

شعرتان را از بین ببرید .

در ابتدا با وزنی بسیار زیبا شروع کردید که جای تحسین دارد.

وزنی غزل گونه .که قابلیت تبدیل به یک شعر نیمایی را هم

دارد.پایان شعرتان هم شایسته وخوب است .

در دو بخش میانی : تصویر بسیار زیباست فقط زبان کمی به نثر

نزدیک است .

در احساس شعری شما هنرمند بودن موج می زند .

پرتوان باشی دوست من

ممنون از نظرات خوبی که ارائه می دهید.
در کارهام استفاده می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد